یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

با ارايه خدمات اشتراکي اپراتور مجازي موبايل و شرکت اينترنتي

استفاده از اينترنت ثابت روي سيم کارت موبايل امکان‌پذير شد

bts

یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸:۰۰


يک اپراتور مجازي تلفن همراه و يک ارايه دهنده اينترنت ثابت براي اولين بار خدمات اشتراکي و ترکيبي سيم کارت تلفن همراه و اينترنت ثابت را ارائه کرده‌اند که کاربر مي‌تواند از اينترنت ثابت خود روي سيم کارت نيز استفاده کند.

وايمکس نيوز- پس از اينکه برخي شرکت هاي ارايه دهنده اينترنت ثابت با مشارکت در پروانه اپراتور مجازي تلفن همراه اقدام به ارايه سرويس همراه در کنار ارايه سرويس ثابت کردند، براي بسياري از مشترکان اين سوال مطرح شده بود که آيا از اينترنت ثابت شرکت اينترنتي مي‌توان روي سيم‌کارت استفاده کرد که تاکنون پاسخ منفي بود.

به تازگي يک اپراتور مجازي تلفن همراه با مشارکت يک ارايه دهنده اينترنت ثابت براي اولين بار، خدمات همگرا و ترکيبي سيم کارت تلفن همراه و اينترنت ثابت را ارايه کرده اند.

اين سرويس با نام اختصاصي FMC يا (Fixed-Mobile Convergence) به کاربران ارائه شده است.

در اين سرويس اشتراک اينترنت ADSL2+ با سرعت تا 16 مگابيت بر ثانيه و سيم‌کارت نسل چهارم موبايل با پوشش سراسري 3G و 4G روي رومينگ ملي در  بازه‌هاي زماني 6 و 12 ماهه ارايه شده است.

بازه قيمتي اين سرويس نيز به گونه‌اي است که براي مثال مشترکين کم مصرف، با انتخاب اولين بسته و پرداخت ماهيانه 10 هزار تومان مي‌توانند علاوه بر يک اشتراک اينترنت پرسرعت ADSL2+ با سرعت تا 16 مگابيت بر ثانيه به همراه 24 گيگابايت ترافيک 6 ماهه با تخصيص ماهيانه 4 گيگابايت، از يک سيم کارت نسل چهارم موبايل با پوشش سراسري به همراه 3 گيگابايت اينترنت همراه با تخصيص ماهيانه 500 مگابايت، 12 هزار دقيقه مکالمه درون موبايلي و 12 هزار پيامک درون شبکه 6 ماهه بهره مند شوند.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو